Biuro Obsługi Zamówień +48 698631454 lub [email protected]

Koszyk

Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

Nie, w naszym sklepie dajemy możliwość składania pełnoprawnych zamówień bez zakładania konta. Niemniej, podczas składania zamówienia trzeba podać wszystkie niezbędne dane do wysyłki, oraz dane kontaktowe

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Oczywiście! Posiadamy 12 punktów odbioru osobistego rozrzuconych w województwie wielkopolskim, dolnośląskim oraz lubuskim. Pełna lista placówek dostępna jest tutaj

Ile zwykle trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji jest zależny od wybranej metody płatności oraz dostępności zamówionych produktów. Jeśli całość zamówienia znajdują się na jednym magazynie, to zwykle jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie w dniu otrzymania wpłaty, lub dnia następnego. Jednak jeśli nastąpi sytuacja, w której zamówione produkty są rozrzucone na kilku magazynach, to czas realizacji jest ustalany indywidualnie. Zwykle nie wynosi więcej niż 5 dni. Kiedy przewidywany maksymalny czas realizacji jest dłuższy niż 3 dni, to zawsze informujemy o tym klienta i pytamy o jego decyzję. Jeśli termin realizacji jest dla klienta zbyt długi, zamówienie zostaje anulowane, a ewentualna przedpłata zwracana na konto.

Czy mogę dokonać zakupy przez email lub telefon?

Oczywiście jest to możliwe. Zapraszamy do kontaktu na email [email protected] lub numer telefonu 698 631 454

Towar który mnie interesuje jest nie jest dostępny na magazynie, czy to oznacza że nie mogę dokonać zakupu?

Niekoniecznie! W takim przypadku prosimy o kontakt, bardzo możliwe jest że będziemy w stanie pozyskać dany towar dla Państwa. Pracownicy sprawdzą czy istnieje taka możliwość oraz poinformują o czasie realizacji zamówienia.

Czy powinienem martwić się o uszkodzenie mojego zamówienia w transporcie?

Przed wysyłką upewniamy się zawsze że towar jest należycie zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi aby zminimalizować ryzyko. Mimo tego bardzo prosimy o sprawdzanie każdej paczki w obecności kuriera i w razie czego sporządzenie protokołu szkody – wysyłany przez nas towar często składa się głównie ze szkła co czyni go wyjątkowo narażonym na uszkodzenie w transporcie nawet mimo zabezpieczenia.

Otrzymałem uszkodzony towar, co teraz?

Bardzo nam z tego powodu przykro, prosimy o jak najszybszy kontakt abyśmy mogli zająć się tą sprawą. Prosimy o przesłanie nam maila z opisem uszkodzeń, jeśli są to uszkodzenia zewnętrzne prosimy też o zdjęcia. Jeśli uszkodzenia powstały w trakcie transportu potrzebujemy też protokołu szkody od kuriera – paczki z delikatną zawartością prosimy sprawdzać po odebraniu w obecności kuriera, w razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń kurier ma obowiązek wystawić odpowiedni dokument. Jest on niezbędny do rozpatrzenia reklamacji dla towaru uszkodzonego w transporcie.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Dla każdego zakupu dokonanego w sklepie internetowym obowiązuje 14 dniowy okres w którym mogą Państwo zwrócić zakupiony towar. Jedynym warunkiem jest aby towar nie posiadał śladów użycia oraz posiadał oryginalne opakowanie. Zwracany towar należy przesłać na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem zwrotu[TU WSTAWIĆ LINK DO WZORU FORMULARZA]. Najlepiej poinformować nas przed wysyłką towaru, to znacznie usprawni proces!

Zakupiony towar uległ uszkodzeniu po czasie, co teraz?

Na wszystkie produkty obowiązuje gwarancja, dla większości jest to 24 lub 36 miesięcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy o kontakt mailowy z opisem problemu, w przypadkach widocznych uszkodzeń zewnętrznych prosimy też o przesłanie zdjęć. Nasi pracownicy mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji jednak zazwyczaj zajmuje im to znacznie krócej!

Nie znalazłem w sklepie towaru który mnie interesuje, czy możecie pomóc coś w tej sytuacji?

Zapraszamy do kontaktu – to że dany produkt nie znajduje się na naszym nie musi oznaczać że nie możemy go dla Państwa sprowadzić. Nasi konsultanci chętnie sprawdzą to dla Państwa.

Nie udało się sfinalizować transakcji szybkim przelewem( DotPay, FirstData), co mam teraz zrobić?

Wystarczy zgłosić nam problem, nasz pracownik pomoże w dokończeniu procesu płatności.

Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

Po wysłaniu paczki dostaną Państwo na adres e-mail wiadomość z numerem paczki oraz informacją, gdzie można ją śledzić.

Minął czas realizacji a moja paczka nie została wysłana, co mam zrobić?

Na początku proszę sprawdzić pocztę e-mail, nasi pracownicy mogli się z Państwem kontaktować w sprawie zamówienia. Jeśli nie proszę o kontakt telefoniczny, dzięki temu będziemy mogli się priorytetowo zająć tą sprawą.

Otrzymałem numer do śledzenia przesyłki jednak paczka nadal nie została odebrana od nadawcy. Co w tej sytuacji?

Najprawdopodobniej wystąpił problem z firmą kurierską. Prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, sprawdzi on dlaczego paczka nie została wysłana i dopilnuje żeby dotarła do Państwa jak najszybciej.

Jestem producentem towaru, uważam że nasze produkty nadawały by się do umieszczenia w Państwa sklepie.

Prosimy o przesłanie oferty na [email protected] , chętnie się zapoznamy.